تأمین امنیت و سهولت سفر از اهداف وزارت کشور برای زائران اربعین حسینی است

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه تأمین امنیت، سلامت، ارزانی و سهولت سفر از جمله اهداف سال جاری وزارت کشور برای انجام سفر زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است، گفت: جلسه ستاد مرکزی اربعین بزودی با حضور رییس‌جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، سیدمجید میراحمدی روز دوشنبه (۶ تیرماه) در حاشیه جلسه ستاد اربعین با بیان اینکه در این جلسه با حضور وزیر کشور و استانداران، تعهدات استان‌ها برای انجام عملیات عمرانی و زیرساختی و سایر تعهدات برای اربعین مرور شد، گفت: گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد اجرای تعهدات، پیشرفت خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت، سلامت، ارزانی و سهولت  سفر از جمله اهداف سال جاری وزارت کشور برای انجام سفر زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است، افزود: جلسه ستاد مرکزی اربعین را هم بزودی با حضور رییس‌جمهوری برگزار می‌کنیم؛ چرا که ایشان به مراسم اربعین اهتمام خاصی دارند. در آن جلسه گزارش اقدامات انجام شده ارائه می‌شود.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به سفر هفته قبل وزیر کشور عراق به ایران گفت: در دیدارهایی که داشتیم درباره مسایل اربعین صحبت کردیم و قرار شد در سفر بنده به عراق که بزودی انجام می‌شود، تمام مواردی که در توافقات شفاهی آمد، مکتوب شود.

وی خاطرنشان ساخت که در زمان حاضر  هماهنگی خوبی میان دولت ایران و عراق برای برگزاری مراسم اربعین وجود دارد.